0

چطور در یک ماه به 10K اینستاگرام برسیم؟

آیا می‌دانید که چگونه می‌توانید در عرض یک‌ ماه به 10K فالور برسید؟

رسیدن به 10k فالور اینستاگرام

مقدمه

این روزها با توجه به جایگاهی که اینستاگرام در بین مردم و کسب و کارها پیدا کرده است همه به دنبال فعال کردن یک پیج کاری اینستاگرام و افزایش فالوور در مدت زمان کم هستند، اما مشکل اینجاست که تصور می‌کنند در مدت زمان کمی مثلا در ده روز می توانند دنبال کننده‌های پیج خود را به بیش از 10 هزار فالور برسانند، که این یک تصور کاملا اشتباه است، اما چنانچه صبر داشته باشید و قوانین اینستاگرام را به خوبی رعایت کنید ما به شما اطمینان می‌دهیم که می‌توانید در اینستاگرام به 10 هزار فالوور برسید!
چند فرمول بسیار ساده برای افزایش فالور وجود دارد که باعث می‌شود به سرعت رشد کنید و فروشتان را افزایش دهید و با سرعت خیلی زیاد مخاطبان آنلاین و فالورهای خود را افزایش دهید.

هنگامی که شما یک کسب و کار آنلاین را شروع می‌کنید، این واقعا هیجان‌انگیز خواهد بود که بتوانید از طریق اینستاگرام محصول و یا خدمت خود را به فروش برسانید اما این نیاز به بالا بردن فالوور اینستاگرام در درجه اول قرار دارد.
اما حقیقت این است که افزایش فالوور اینستاگرام کار دشواری است و بخصوص رسیدن به ۱۰۰۰۰ هزار فالوور اینستاگرام از همه مشکل تر است. چرا؟ خیلی ساده است. زیرا هنوز هیچ کس نمی داند شما واقعا چه کسی هستید. چد خدمت و یا محصولی دارید و یا دلیل محبوبیت در اینستاگرام شما چیست. شما هنوز خودتان را به عنوان یک برند موفق و تاثیر گذار اینستاگرام معرفی نکرده اید. همین باعث می شود تا افزایش فالوور در زمان ایجاد اعتماد در اینستاگرام کار دشوارتری تا جذب فالوور بعد از ایجاد اعتماد در اینستا باشد

محتوا در اینستاگرام

در واقع می‌توان گفت تولید محتوا در اینستاگرام اولین و مهم‌ترین قدم برای افزایش فالور است که لازم است نکات مهم و کاربردی در خصوص چگونگی تولید یک محتوای مناسب را بدانید! و در صورتی که اصول درست از به کارگیری محتواهای مناسب را ندانید علاوه بر افزایش پیدا نکردن فالورها می‌توان گفت ریزش فالوور هم خواهید داشت.
این بخش به کمی فکر، تلاش و خلاقیت احتیاج دارد. برای به دست آوردن تعداد زیادی فالور واقعی در اینستاگرام شما باید محتوایی را تولید کنید که نه تنها برای اینستاگرام تولید شده، بلکه برای آنچه که مخاطب شما می‌خواهند نیز مناسب باشد.

طبق آمارها مردم تصاویر را 60000 بار بیشتر از یک متن ساده می‌فهمند. در کمتر از یک ثانیه مخاطب با دیدن پست شما تصمیم می‌گیرد که آیا ارزش زمان و وقت او را دارید که شما را فالو کند؟! یا خیر!

روش‌های زیادی جهت انتخاب موضوع مناسب برای محتوا وجود دارد اما برای انجام این کار ابتدا باید کمی تحقیق کنید، اینکه چه موضوعی را انتخاب کنید که بتواند کاربران را جذب کند و یا اینکه در حال حاظر بیشترین توجه و نیاز افراد به چه چیزی است، اما باید بدانید که بهترین گزینه در این خصوص برای افرادی که هدف آن‌ها از ایجاد پیج کاری اینستاگرام توسعه کسب و کار و افزایش فروش است انتخاب موضوع مرتبط با کسب و کاری که با آن هدف فعالیت خود را آغاز کرده‌اند بسیار مهم است.

قطعا هر شغلی فراز و نشیب‌های خاص خود را دارد و با یک شب نمی‌توان راه چند ساله را پیمود…! از این رو با چند پست ساده نمی‌توان در طی چند ماه به محبوبیت رسید و شما باید برای ماندگاری خود تلاش کنید. تلاشی که باید بکنید این است که حتما اصول را آموزش ببینید و بر اساس اصول و ضوابط پایه، پیش بروید تا به مرور زمان به جایگاهی که مدنظرتان است برسید.
با این حال اصلی‌ترین نکته‌ای که باید در ذهن خود برای ماندگار بودن داشته باشید صبر است که یک مولفه بسیار مهم است. بنابراین زحمتی که برای پیج اینستاگرامی خود می‌کشید را نباید با رها کردن و عدم صبر و تلاش از بین ببرید. بهترین راه این است که روزانه چند ساعت بر روی پیج خود وقت بگذارید و به مرور این زحمت و زمان و تلاش را بیشتر کنید.

هشتگ‌گذاری در اینستاگرام

هشتگ‌ها(کلماتی که اولشان علامت # می‌گذاریم. هشتگ راهی برای بینندگان است که به راحتی می‌توانند موضوعاتی که دوست دارند را جستجو کنند. ابتدا در مورد معروف‌ترین هشتگ‌های مربوط به پیج خود در اینستاگرام تحقیق کنید سپس آن‌ها را گردآوری کنید.

برای این که در حداکثر معرض دید قرار بگیرید چندین مجموعه هشتگ ایجاد کنید و فقط به یک مجموعه از هشتگ‌ها بسنده نکنید. حدود سه مجموعه هشتگ 30 تایی ایجاد کنید و مرتب آنها را عوض کنید تا پست‌های شما به افراد مختلف در زمینه ی کاری شما نمایش داده شوند. آن هشتگ‌ها را در یک‌جا ذخیره کنید تا تمام کاری که باید انجام دهید این باشد که آن‌ها را کپی کنید و در زیر پست‌هایتان قرار دهید و دیگر نگرانی در مورد نوشتن تک‌تک آن‌ها نداشته باشید.

بیوگرافی در اینستاگرام

در اینستاگرام بیو یک بخش مهم صفحه شما برای اهداف بازاریابی و فروش است. شما با داشتن یک بیوگرافی قوی می‌توانید مخاطبین را جذب کنید. بنابراین معرفی خودتان و فعالیت‌تان و نوشتن یک متن جذاب بهترین کار در این بخش است. در این قسمت شما باید یک متن جذاب بنویسید تا مخاطبان را ترغیب به انجام کاری کند مثلا اینکه چرا باید شما را فالو کنند و در نهایت شما را فالو کنند!

در بیو اینستاگرام خود می‌توانید تا 150 کاراکتر حروف و اعداد استفاده کنید که در این 150 کارکتر می‌بایست در مورد اهداف پیج و معرفی آن حرف بزنید و لازم به ذکر است که بیو اینستاگرام بسیار مهم است چرا که روی مخاطب تاثیرگذار است و می‌تواند حتی باعث جذب فالور شود! سعی کنید در بیو آنچه هستید را بگویید، کاملا واقعی و درست.

بیو تنها قسمتی از صفحه اینستاگرام شماست که می‌توانید یک لینک قرار دهید پس باید نهایت بهره‌برداری را از این قسمت داشته باشید.

تبلیغات در اینستاگرام

این روزها اینستاگرام بزرگ‌ترین رسانه برای نشان دادن محصولات و تبلیغات است. اگر به تاثیر معجزه آسای تبلیغ در اینستاگرام اعتقاد ندارید، بگذارید به شما بگویم در همین لحظه که دست روی دست گذاشته‌اید آدم‌ها دارند در اینستاگرام پول پارو می‌کنند پس به تبلیغات در اینستاگرام ایمان بیاورید و آن را شروع کنید. ولی در نظر داشته باشید که برای تبلیغات در اینستاگرام و هزینه کردن برای آن باید خیلی هوشمند باشید و هوشمندانه عمل کنید! در این روش ابتدا باید پیج‌های مرتبط با حوزه کاری‌تان را از طریق جست و جو بر اساس عنوان کاری یا هشتگ‌های مرتبط پیدا کنید و بعد از بررسی آن‌ها و مناسب دیدن وضعیت، برای تبلیغات با آن ها وارد مذاکره شوید، سعی کنید در پیج های مرتبطی که تا الان تبلیغات زیادی انجام نداده‌اند، تبلیغ کنید. در این صورت تبلیغات شما اثربخش‌تر خواهد بود.
اگر دارای کسب و کار سنتی هستید و از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می‌کنید حتما برای شما مقدور است که از تبلیغات آفلاین هم برای افزایش فالور اینستاگرام خود استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید روی بروشورهای تبلیغاتی و یا تراکت‌ها مانور دهید، در این صورت حتما آدرس پیج اینستاگرام خود را در تبلیغات کاغذی خود درج کنید.
حالا باید ببینیم پیجی که می‌خواهیم با صرف هزینه برای ما تبلیغ انجام بدهد چقدر اعتبار دارد؟ آیا می‌تواند بازدهی خوبی برای ما داشته باشد یا خیر؟
یکی از راه‌ها که خیلی ساده مقایسه تعداد فالورها با تعداد لایک پست‌های پیج است. مثلاً وقتی یک پیج ۲۰ یا ۳۰ هزار فالوور دارد، به صورت تناسبی باید پست‌ها بین 1 تا 3 هزار لایک گرفته باشد. یکی از دیگر عوامل مهم در انتخاب پیج، میانگین تعداد کامنت‌های پست ها است. وقتی یک پیج کامنت‌های زیادی روی پست‌ها داشته باشد، یعنی توانسته است تعامل خوبی با فالورها برقرار کند، فالورهای این پیج فعال هستند و به گفته‌ها، حرف‌ها و محتوای آن پیج اهمیت می‌دهند.

استوری در اینستاگرام

در استوری باید داستان سازی کنید و راحت‌تر با مردم صحبت کنید، با استفاده از استوری باید گزارشی از پست‌های خود تهیه کنید. با ارائه‌ی یک داستان توجه مردم را به خود جلب کنید، فقط یک سطر متن ننویسید. چندین ویدیو یا تصویر از پشت صحنه تولید پست یا شرکت خودتان تهیه کنید تا مردم با شما بیشتر آشنا شوند فالورها دوست دارند بدانند در پشت صحنه چه می‌گذرد و کمی بیشتر از شما بدانند و با شما آشنا شوند، نشان دهید که چقدر کارتان برایتان با اهمیت است.
استوری‌ها طول عمر کوتاه‌تری(تنها ۲۴ ساعت) نسبت به پست‌ها دارند. اما برای ساخت استوری جذب کننده باید محتوای شما مخاطبان را تحریک کند تا با آن‌ها درگیر شوند و تعامل کنند.

تعامل با همکاران در اینستاگرام باید چگونه باشد؟

واقعیت این است که وقتی شما به گروه‌های تعامل بزرگ اینستاگرام بپیوندید اکانت اینستاگرام شما در معرض دید افراد بسیار بیشتری قرار می‌گیرد. بخصوص اگر در این گروه‌ها به تبادل نظر و کامنت‌گذاری و یا به اشتراک گذاری مطالب مختلف بپردازید، زیرا همه‌چیز فقط کلمات زیبا و کلمات‌ کلیدی و هشتگ‌ها نیست. برای رونق گرفتن کسب و کار اینستاگرام باید با انسان‌های واقعی صحبت و تعامل کنید. تبادل می‌تواند شگفتی ساز باشد. این کار نه تنها در اینستاگرام بلکه در شبکه‌های اجتماعی دیگری نیز کاربرد دارد.
این نوع کارها مخصوص اینستاگرام است و اگر می‌خواهید تعداد زیادی فالور جمع‌آوری کنید این کارها بسیار ارزشمند هستند، اما همیشه بخاطر داشته باشید که باید به دنبال ایجاد یک مبادله‌ی دو جانبه باشید!
همکاری با افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) یکی از بهترین کارها برای افزایش تعداد فالورهای اینستاگرام است. اگر شما برای افزایش فالور محدودیت زمانی داشتید این کار سریعترین راه است.
یک لیست از 10 تا 20 فرد تاثیرگذار و مرتبط که دوست دارید با آن‌ها کار کنید درست کنید. دقیقا بدانید که می‌خواهید با چه کسی ارتباط برقرار کنید. زیرا این افراد می‌توانند کسانی باشند که پیج اینستاگرام شما را یک لِول بالاتر ببرند و یا پیج شما را نابود کنند. باورتان نمی‌شود اگر اشتباه انتخاب کنید چه تاثیر بدی در فروش شما خواهد داشت. افراد تاثیرگذار را برای این به‌کار بگیرید که پیج شما را به اشتراک بگذارند و شما را شات کنند.
از هشتگ‌ها برای پیدا کردن پیج‌هایی که در زمینه‌ی پیج شما هستند استفاده کنید. ببینید هشتگ‌های برتر در زمینه‌ی پیج شما کدام هستند؟ و هر پیج برتری که در زمینه‌ی پیج شماست و به‌طور مداوم در رتبه‌ی برتر قرار دارد را مشخص کنید، در اینصورت شما می‌توانید مطمئن باشید که آن پیج یک پیج تاثیرگذار است و دقیقا همان پیجی است که شما می‌خواهید با آن ارتباط برقرار کنید.

زمان بندی منظم انتشار محتوا در اینستاگرام

تناوب پست‌ها در اینستاگرام خیلی اهمیت داره مثلاً شما هر چه بیشتر در اینستاگرام پست بذارین، قطعا لایک بیشتری دریافت خواهید کرد. همچنین پست بیشتر باعث تعامل بیشتر میشه و فالورهای شما رو افزایش میده. اگه می‌خواین صفحه اینستاگرامتون رشد کنه، نکته مهمی که باید رعایت کنین اینه که مرتباً و به طور مداوم پست بذارین تا مخاطبان وفادار خودتون رو با محتوای عالی درگیر کرده و نام تجاری خودتون رو در ذهن اونها ثبت کنین.

به پست گذاشتن مانند کاشتن یک دانه فکر کنید، شما که نمی‌خواهید همه‌ی دانه‌ها را در یک گودال جمع کنید! می‌خواهید آنها را پخش کنید.
شما باید به دنبال ثبات باشید. اگر مخاطبین شما نتوانند پست‌های شما را منظم دریافت کنند دیگر نمی‌توانید افرادی را پیدا کنید که مایل باشند شما را دنبال کنند. هدف ما از تناوب پست در اینستاگرام اینه که مخاطب رو با محتوای خودمون درگیر کنیم و طبق بهترین زمان‌بندی، هر چند وقت یک‌بار پستی رو آپلود کنیم.

فالور فیک ممنوع

بسیاری از کاربران اینستاگرام به راحتی و از طریق اپلیکیشن‌ها و ربات‌ها، برای خود فالور و لایک فیک و دروغین ثبت می‌کنند، به‌طوری که می‌توان گفت نیمی از صفحات معروف اینستاگرام، فالور و لایک‌هایشان واقعی نیست!

شما در اینستاگرام به راحتی می‌توانید با چند هزار تومان هزاران لایک و فالور خریداری کنید و یا به وسیله ربات‌ها، کامنت و یا دایرکت پشت سر هم ارسال نمایید تا فالورهایتان افزایش یابد.

برای فعالان اینستاگرام خرید فالور فیک یک حرکت غیر حرفه‌ای به منظور خودنمایی بیشتر محسوب می‌شود. افراد با خرید فالور اینستاگرام به مخاطبان خود این پیام را القا می‌کند که من طرفدار زیادی دارم اما کاربران باهوش خیلی زود متوجه تناقض بین تعداد فالوور با میزان تعامل می‌شوند.
مبلغی که شما پرداخت می‌کنید تنها بابت یک عدد است. بسیاری از این فالورهای جدید یا ربات هستند و یا اکانت‌های غیرفعال هستند، و همین موضوع باعث می‌شود این اکانت‌ها هیچ‌گاه با صفحه شما تعامل نداشته باشند و اخیرا اینستاگرام قوانین خود را در رابطه با شناسایی و حذف اکانت‌های فیک از سیستم خود به‌روز کرده است. اینستاگرام هرگونه لایک، کامنت و فالور را که از یک اپلیکیشین دیگر و یا ربات‌هایی که برای افزایش فالوور طراحی شده باشند، انجام شود را پاک می‌کند. شما با خرید فالور قوانین اینستاگرام را نقض می‌کنید، و ممکن است با این کار با عواقب بدی روبرو شوید.

ممنونیم از اینکه مقاله رو با دقت مطالعه کردید، حتما نظرتون رو برامون بنویسید و اگر هم سوالی دارید در بخش نظرات مطرح کنید که بتونیم کمک‌تون کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *